FAQ
Platby a doručenie
- Účtujete si za dopravu a ponúkate dobierku?
Áno, najlacnejšia doprava je už od 3,5 € na výdajné miesto Z point/Packeta. Pri objednávke od 85 € je u nás doručenie zadarmo. Dobierku ponúkame len na doručenie zásielky na adresu pri nákupe tovaru od 15 €. Cena dobierky sú 2 €.
- Ako dlho trvá, kým moja zásielka dorazí?
4-5 pracovných dní pre Slovensko. Objednávky podané po 14 hodine, cez víkend, alebo oficiálnom sviatku budú odoslané nasledujúci pracovný deň. Robíme maximum pre to, aby sme vašu zásielku expedovali čo najskôr, ďalej už rýchlosť doručenia závisí od dopravnej spoločnosti.
Parfémy
- Ako zistím typ vône, zloženia, a akej svetovej vôni je váš parfém podobný?
Stačí na parfum kliknúť a zobrazí sa vám popis - zloženie a o aký typ vône sa jedná. Môžete tiež využiť parametrické filtre - vyhľadáte si akým parfémom je naša vôňa inšpirovaná, váš obľúbený typ vône, či vašu obľúbenú zložku v parfume. Ak hľadáte konkrétnu svetovú značku, stačí kliknúť na náš prevodník vôní tu.
- Koľko hodín vydrží parfém na mojej pokožke?
Odhadovaná doba pôsobenia našich parfémovaných vôd je 6 až 10 hodín v závislosti od typu vône a PH pokožky.
Naše parfémované vody Nanita sú inšpirované značkovými parfémami podobného zloženia, rovnako dobrej kvality s vysokým podielom najvyberanejších esencií z Francúzska, aby sme našim zákazníkom priniesli cenovo dostupnú alternatívu k ich obľúbeným značkovým parfémom. Nie sme nijako spojení s uvedenými značkami.
- Aké percento vonných olejov a esencií obsahujú vaše parfémované vody?
Naše parfémované vody obsahujú od 10 do 15% vonných esencií v závislosti od typu vône.
- Sú vône testované na zvieratách?
Žiadny z našich výrobkov nie je testovaný na zvieratách. Sme certifikovaní organizáciou PETA.
- Sú vaše výrobky vegán?
99 % parfémov a bytových vôní z našej ponuky je vyrobených z prírodných a vysoko kvalitných ingrediencií, ktoré pochádzajú z neživočíšnych zdrojov a surovín.
Predajňa
- Máte kamennú predajňu, kde si môžem vyskúšať a kúpiť vaše parfémy?
Pokiaľ jazdíte do ČR, radi by sme vás pozvali na návštevu našej parfumérii v Prahe pri stanice metra Smíchovske nádražie.
A pre vás, našich milých zákazníkov zo Slovenska, plánujeme otvoriť nový obchod v blízkej budúcnosti.
Vrátenie tovaru
- Ako a kedy môžem požiadať o vrátenie?
Pokiaľ si nákup tovaru rozmyslíte, kontaktujte náš zákaznícky servis v zákonnej lehote 14 dní od prevzatia objednávky na tel. +420 608145908, alebo na e-mailovej adrese info@nanita.sk v pracovných dňoch od 9 do 18 hodín, a naši pracovníci zákazníckeho servisu vás budú do 24 hodín informovať o vašej požiadavke na vrátenie tovaru, zašlú vám reklamačný postup, prípadne formulár na odstúpenie od zmluvy.
- Ako môžem vrátiť parfém?
Prijímame iba tovar spôsobilý na vrátenie v bezchybnom stave. Tovar nesmie byť používaný ani s ním nesmie byť manipulovaný. Vrátený tovar musí byť zaslaný späť v pôvodnom obale.
- Ako dlho bude trvať, kým dostanem peniaze z vráteného tovaru späť?
Našim cieľom je vybaviť vrátenie peňazí do 7 dní od obdržania vrátenej zásielky. Počítajte prosím s ďalšími 3 pracovnými dňami, než sa peniaze objavia na vašom účte. Vrátené peniaze budú vždy vrátené pôvodnou platobnou metódou. Suma však nebude vrátená skôr, ako nám tovar vrátite
- Sú v cene zahrnuté prepravné poplatky, ktoré sa vzťahujú na vrátenie tovaru?
V prípade odstúpenia z dôvodu, že my porušíme uzavretú Zmluvu, hradíme aj náklady spojené s vrátením tovaru k nám, avšak opäť iba do výšky ceny za dopravu vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru, ktorý sme pri dodaní tovaru ponúkali.
- Vracajú sa aj náklady na dopravu pri pôvodnej objednávke?
Máte nárok na to, aby sme Vám vrátili cenu za dopravu, avšak iba vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru, ktorý sme pre dodanie tovaru ponúkali.
Zľavové kódy
- Ako môžem použiť svoj zľavový kód?
Pokiaľ máte zľavový kód, môžete pri nákupe našich výrobkov získať zľavu. Pre získanie zľavy postupujte podľa nasledujúcich krokov:
- Vyberte si výrobok v našom internetovom obchode, pridajte ho do košíka (musí byť zahrnutý v ponuke spojenej s daným kódom) a kliknite na tlačidlo "Dokončiť objednávku".
- Zobrazí sa pole, do ktorého môžete zadať váš kód. Zadajte kód do tohto poľa a kliknite na tlačidlo "Použiť." Informácie o propagačných kódoch: Sú platné iba v prípade, že spĺňajú podmienky danej ponuky alebo zľavy. Nemožno ich uplatniť, len čo už bola objednávka uskutočnená. nemožno ich kombinovať s inými akciami, ponukami alebo zľavami. Pokiaľ sa na vašu objednávku vzťahuje viac propagačných akcií alebo zliav, uplatníme tú, ktorá vám poskytne väčšiu zľavu.
- Na vzorky parfémov, sety vzoriek parfémov a darčekové poukazy nemožno uplatniť zľavové kupóny.
Nenašli ste odpoveď?
Neváhajte nás kontaktovať.